Zobacz jak się zmieniamy

W dniu 7 lutego 2023 roku P.W. IPB Sp. z o.o. rozpoczęła postępowanie restrukturyzacyjne, które polega na zawarciu ugody z wierzycielami.Bieżąca działalnośćP.W. IPB Sp. z o.o. kontynuuje swoją działalność dysponując do tego odpowiednimi zasobami. Długoletni partnerzy wciąż utrzymują z nami relacje biznesowe, którym serdecznie dziękujemy za okazane zaufanie i wsparcie.

W celu realizacji propozycji układowych i dalszym funkcjonowaniu firmy, podjęliśmy szereg usprawniających działań, zarówno finansowych, jak i organizacyjnych spółki. Zoptymalizowaliśmy nasze procedury operacyjne, w tym m.in. procesy produkcyjne i logistyczne. Przeanalizowaliśmy strukturę finansową, aby zidentyfikować obszary wymagające uwagi, na których obecnie się skupiamy. Należy zaznaczyć, że cały program został zrealizowany wewnętrznie, przy wykorzystaniu naszych własnych zasobów zarówno w zakresie programowania, jak i organizacji oraz administracji.

Handel i obsługa klienta

Obecny zespół posiada umiejętności językowe, które pozwalają nam komunikować się z klientami z całego świata. Dopracowaliśmy segmentację klientów, dzięki czemu nasze oferty są personalizowane i dedykowane dla poszczególnych grup odbiorców.

Zarządzanie produkcją

Wprowadziliśmy szereg usprawnień mających na celu optymalizację procesów produkcyjnych, m.in. zintegrowany system zarządzania produkcją MES na jednym z wydziałów. W nadchodzących miesiącach planowane jest wprowadzenie tego systemu na cały obszar produkcyjny. Wprowadzone działania pozwoliły na efektywne zarządzanie procesami, poprawiając efektywność i kontrolę wydziałów produkcyjnych. Wszystkie te działania zostały zrealizowane przy użyciu wewnętrznych zasobów firmy.

Transport i logistyka

Usystematyzowaliśmy procesy w zakresie gospodarki magazynowej, wprowadzając m.in kolektory danych oraz zoptymalizowaliśmy powierzchnie magazynowe. W zakresie wysyłek towarów, usprawniliśmy systemy i standardy pakowania. Poprawiliśmy system rozliczania dokumentów transportowych. W 2024 roku rozpoczęliśmy pracę nad nowym harmonogramem wysyłek, mającym na celu automatyzację i pełną optymalizację procesu.

Portfolio produktów firmy

W ramach portfolio produktowego, skoncentrowaliśmy się na wizualnej poprawie atrakcyjności oferty sprzedażowej. Zdywersyfikowaliśmy nasz portfel dostawców oświetlenia, aby poszerzyć wachlarz oferowanych produktów. Promujemy autentyczne zdjęcia z realizacji projektów co zwiększa ich wiarygodność i przyciąga uwagę klientów. Pierwsze efekty tych działań są już widoczne w bieżących projektach.

Marketing i promocja

Zrealizowaliśmy szereg usprawnień, które podniosły efektywność naszych działań. Przygotowujemy strategię marketingową na kolejne lata, która koncentruje się na rozszerzeniu kanałów informacyjnych oraz na optymalizacji strony internetowej. Kontynuujemy nasze cyfrowe działania w celu aktywizowania odbiorców branżowych. Odnotowujemy rezultaty w zakresie pozycjonowania strony internetowej. Dodatkowo wdrożyliśmy systemy analityczne, które umożliwiają dokładną ocenę efektywności naszych działań promocyjnych.