Frankfurckie targi to od lat wiodąca na świecie impreza zrzeszająca w jednym miejscu producentów, dekoratorów i klientów końcowych dekoracji świątecznych. Branża dekoracyjna zjeżdża się pod koniec stycznia do frankfurckiej Messe, by dzielić się doświadczeniem, nowinkami technologicznymi i trendami w projektowaniu dekoracji. Strategią firmy IPB jest prezentowanie oferty frankfurckiej publice co dwa lata – w tym roku zatem nie mogło nas na Christmasworld zabraknąć.

W tym roku postawiliśmy na klasykę z lekką nutą obecnie bardzo mocnych trendów – wątki naturalne połączone z eleganckim złotem sprawdziły się idealnie. Nasze stoisko okalały ściany wykonane z precyzyjnie wyciętej sklejki, tworzące trójwymiarowe struktury światła. Trzema głównymi elementami naszego stoiska były gigantyczna sowa wykonana z siatki PVC oraz poliwęglanów, ogromny żołądź z siedziskiem oraz 7-metrowa choinka Alpine Tree w dekorach ze sklejki i poliwęglanu. Tło ścian tworzyły natomiast ramy wypełnione światłem i gwiazdkową girlandą z folii. Nie mogło też zabraknąć małych form – tradycyjnych choinek oraz całej plejady małych leśnych zwierząt, które zamieszkały na naszym stoisku i rozświetlały jego zakamarki!

Te pięć dni w frankfurckiej hali to kilkaset spotkań z klientami z ponad 60 rynków świata, to ponad czterdzieści litrów pysznej kawy, którą serwowaliśmy gościom, ale przede wszystkim to tysiące uśmiechów, które obserwowaliśmy na twarzach wszystkich robiących sobie zdjęcia z naszymi złotymi figurami. „Emocje malowane światłem” – ten claim nigdy jeszcze nie brzmiał tak mocno, jak dziś. Nigdy jeszcze nie znaczył tak wiele. Sezon 2020/21 będzie dla nas i dla naszych partnerów bardzo owocnym okresem!